sobota, 21 maja 2011

Konek

Tak na początek konkurrs ; ) 
Musi się zgłosić conajmniej 6 osób bo inaczej odwolam konkurs
Już wiele osób mi pisało ,że chce konkurs :) 
Wymyśliłam Superowski konkurs dla zwycięzcy będzie nagrodą dodania coś do listy życzeń za 1000starcoins.
Zasady: 
-musisz napisac do mnie na mailu (jestm kola111) że się zgłaszasz do konkursu


- musisz zachęcić jak najwięcej osób żeby obejrzeli mój film Animki ;D


-żeby nie było żadnych nieporozumień twój kolega/koleżanka  musi napisać komentarz a w nim twój nick/nazwę użytkownika :D  ( KOMENTARZE BEZ NICKU NIE SĄ BRANE POD UWAGĘ ) wtedy on oddaje na ciebie głos 


-jak pisałam powyżej zwycięzcy kupie coś z listy życzeń za 1000starcoins


A oto uczestnicy konkursu:
Sfootka (0 głosów)


A konkurs planuje zakończyć 25.05.11 (środa) 

3 komentarze:

  1. Zgłaszam sie do konkursu, a mój nick to sfootka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam. Mój nick to ClumsyDonkey.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie ma konkursu (to było rok temu) ale i tak nie za bardzo rozumiem.

    OdpowiedzUsuń