poniedziałek, 16 maja 2011

jak zarobic duzo sc na konkursach

Hejka !!! Wymyśliłam nowy patent! Sprawdzony!
Jak zrobić konkurs, tak aby na tym dość duzo zarobić??
Poprostu robisz film, a w filmie opisujesz zasady konkursu..
Gdy opublikujesz film, w dymku napisz:
"Konkurs! Do wygrania fajna nagroda! Szczegóły w filmie pt. Konkurs!"
Wymyśliłam to przed chwilą opublikowywując właśnie taki film, i już parę osób to podchwyciło XD Niestety zrezygnowałam z tego konkursu, bo nikt nie chciał brać udziału, ale zarobiłam 487 sc!!! Dużo no nie? heheh
Niestety usunęłam ten film :P Ale jaka radocha!! 

5 komentarzy:

  1. Boze już to wymyslilam,jak mialam 1lvl... Żal!

    OdpowiedzUsuń
  2. O maj bosz ja zarobiłam za film 919sc i nie mam stego takiej podniety jak ty MATKO opanuj sie!!!!
    I to nic nie da acha a na ,msp(moviestarplanet) kup se cos ładnego bo wyglondasz okropnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dzienki jesteś super acha a na msp nazywam sie martyna114b zaprosisz?:o
    Nom dzienki za pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna dziewczyna zrobiła o tym artbook'a i zarobiła aż 1825sc ja ją poprosiłam o jedną rzecz i czekam ok. 20 min i nic ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ;]
    Dzięki , ale ja znam też na fame! :) Poprostu na ctr piszesz ,, Kto da pierwswzy grafa dostanie całą l.ż " I jak każdy ci już da mówisz że wygrał\a np . jakaś wymyślona postać ;) Proszę ;)

    OdpowiedzUsuń